THE SALAD

När jag känner att jag behöver rensa min kropp, gör jag en stor fräsch sallad. För att göra varje sallad speciell leker jag en hel del med ingredienserna.

I denna version som jag gjorde började jag med att göra en hummus därefter rullade jag små bollar och blandade färska örter, rödbetor, nötter samt lite sallad!

Whenever I feel like cleaning my body, I make a big fresh salad. To make each salad special I play a lot with the ingredients.

There is one version I did. I made a hummus and made small balls of it and used fresh herbs, nuts, beetroot and lettuce!

20140415-204510.jpg

20140415-204526.jpg

Leave a Reply

